Zapraszamy Was w podróż po pięknej Słowacji!
Prawie 300 km od naszego miejsca zamieszkania, w sąsiednim Państwie, znajduje się urocza miejscowość, która zachwyca wiele odwiedzających ją osób. Podczas wyboru miejsca z tą młodą parą przewinęło się bardzo dużo pomysłów. Przygotowania, rozmowy o fryzurze, makijażu, dodatkach, co, jak, kiedy i gdzie. Pytań padło wiele, ale sumiennie powtarzaliśmy, że niczym nie trzeba się stresować. Kasia swoją kobiecą dłonią zawsze pomoże i zadba o Was nawet w najtrudniejszych warunkach, jeśli będzie taka potrzeba, zaś nasze doświadczenie pozwoli rozwiać wiele wątpliwości.

Dzień podróży:
Dumnie wypatrywani w końcu pojawili się na naszych oczach, torby spakowane, sprzęt zabrany. Do dzieła – wyruszamy! 🙂
Po kilku godzinach jazdy przekraczamy granicę Państwa. Wzdłuż pięknej długiej drogi wyłaniają się góry. Zachwycasz się, choć tak naprawdę to dopiero początek tych widoków. W samochodzie panuje rozluźniona atmosfera. Z dobrym nastrojem docieramy na miejsce. Parking duży, przestronny, wśród wielu hoteli; teren zupełnie nam obcy, ale przecież to żadna przeszkoda dla nas. 🙂
Ubieramy się, nanosimy ostatnie poprawki, nasz sprzęt wędruje w nasze dłonie i podążamy za wytyczonym szlakiem.
Duże góry, woda, oraz pełno zieleni na naszym horyzoncie. Kamila i Filip w pełni zaangażowali się w udział w tej sesji, bacznie słuchali naszych sugestii i współpracowali z nami przez dwa dni – co wymaga bardzo dużo energii. Do późnych godzin nocnych, w terenach zupełnie ciemnych wędrowaliśmy po ujęcia, do których dążyliśmy. U dziewczyn pojawił się nawet strach, ale mimo przerażenia daliśmy radę. Po zaledwie 4 godzinach snu, nad świtem obserwowaliśmy wschodzące słońce. Samego wschodu nie udało nam się zatrzymać – góry pokazały swoją wyższość. 🙂 Kolejne odświeżenie, poranna kawa, śniadanie i wyruszyliśmy dalej fotografować to piękne miejsce.

Kamilo i Filipie!
Dziękujemy za Waszą współpracę.
Dziękujemy, że dzielnie słuchaliście naszych wskazówek mimo, że wielokrotnie mogliśmy prosić o to samo. 🙂
Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość podczas tych dwóch długich dni.
Dziękujemy za uśmiech, który pojawiał się na naszej twarzy będąc z Wami.
Dziękujemy za to, że pozwoliliście nam stworzyć piękną pamiątkę Waszej świeżej małżeńskiej miłości.

Było nam strasznie miło, a teraz życzymy wszystkim miłego oglądania.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz używać poniższych tagów HTML:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>